Hva gjør jeg når ladestasjon ikke fungerer?
Opplever du problemer med lading ta kontakt med Lyse kundservice. Det er også mulig å kontakte kundeservice via Lyse lading app under valg "mer". Send kopi av henvendelse til garasjelaget. Garasjelaget ønsker også å få kopi av svar som kunderservice gir på henvendelser.
Har du foråndsregistrert RFID brikke i Lyse lading appen kan lader startes i nødmodus dersom feilen skyldes at lader er offline.
Har du problemer med å lade ber vi om at det sendes henvendelse til Lyse på kundeservice@lyse.no med garasjelaget på kopi styret@lorengarasjelag.no
Beskriv hva som skjer når du forsøker å lade men får feil:
- er det forsøkt å starte ladeøkt med app eller registrert RFID brikke.
- starter lading og så slutter den igjen, evnt etter hvor lang tid?
- starter ikke lading i det hele tatt?
- er det ikke kontakt med lader/finner ikke lader i app?
- er det forsøkt å ta ladekabel ut av lader og sette den på plass igjen?
- annen relevant observasjon/informasjon
- oppgi nummer på ladestasjon, at gjelder Løren garasjelag og ditt fulle navn og bruksrettsplass.
Beskrive feil å nøyaktig som mulig. F.eks hva er det som ikke fungerer med APP, har du ikke tilgang, finner ikke APP lader, ser det ut som APP starter lading men det skjer ikke noe? Hva skjer når prøver RFID brikke? Blir den ikke registrert, starter det å blinke men ikke starting av lader? Prøver lader å starte, men kommer ikke gang, eller stopper innen kort tid? Hva slags lys er det på lader? Hvis lader på annen lader, fungerer alt da, både med APP og RFID, brukes samme kabel ?
For å kunne hjelpe deg trengs det en så nøyaktig beskrivelse som mulig.
Hjelp hverandre - spør om du kan bruke nabo sin lader i påvente av utbedring. Ladenummer søkes opp i app (spør nabo hva ladenummer er dersom ikke står på der), kostand for ladeøkt belastes deg som bruker og ikke eier av lader.
Spør alltid eier av lader før den brukes! (send også melding til oss når lader fungerer igjen).