Feil med varme

Er det problemer med med utført arbeid/varmeleveranse etter utbedring (som ble uført i 2016) meldes dette inn via skjema nederst på denne siden.

 

Beskriv feil så nøye som mulig. Er det manglende varme, redusert varme, gjelder det bad eller radiator (er), alle tider av døgnet, hva er temperaturen i rommet osv. Jo bedre og mer nøyaktig feil beskrives, desto raskere og mer effektivt kan vi få hjulpet deg.

 

Skjema må sendes inn av seksjonseier. Sameiet forholder seg til seksjonseiere ifm med utbedring av fjernvarme.

Mangler du varme MÅ regulatorer settes på maksimum i minst 1 døgn før skjema sendes inn Det må opplyses om oppnådd temperatur i rommet (ikke temperatur på radiator).

Før
skjema sendes inn, trykk her for å lese informasjon om hvordan varmeanlegget virker og hva en kan forvente seg av varme.

Skulle det påvises, ved besøk av fagpersonell, at situasjonen i leiligheten er forhold som er godt beskrevet i informasjonen her på nettsidene / informasjonsskriv og ikke er feilsituasjoner, vil seksjonseier bli belastet for besøket.

Jeg bekrefter å ha lest tilgjengelig informasjon på nettsidene og gjort tiltak iht. anbefalinger.