TV / bredbånd / telefoni

Oppdatert: 19.05.19

Tjenester knyttet til TV, internett og telefoni leveres over moderne fibernett. Sameiet har avtale om leveranser fra Viken Fiber/Altibox gjennom rammeavtale mellom Viken Fiber AS og Løren Velforening. Løren Velforening, med sine ca. 1.600 tilknyttede medlemmer, har i 2019 reforhandlet avtalen på leveranse av TV- og internett-tjenester.

Fra 1. juni 2019 trer ny avtale i kraft og, som før, faktureres dette sammen med felleskostnadene.
  • Du kan nå velge mellom tre ulike oppsett av standardpakken; tv og internett, kun tv, eller kun internett. Les mer om innhold og tilleggstjenester her.
  • English version of the new content can be found here.
Mer informasjon om Viken Fiber finner du her: http://www.vikenfiber.no.

Skulle du ha ønske om individuelle tilleggstjenester, kontakter du Viken Fiber kundeservice direkte. Disse tjenestene vil faktureres direkte til deg fra Viken Fiber.

Har du spørsmål, eller om du skulle ha behov for bistand med tjenestene, kontakt Viken Fiber kundeservice direkte.

Internetthastigheten kan måles ved å gå inn på følgende tjeneste: http://speedometer.altibox.no. Vi minner om at ved bruk av trådløse tjenester (Wi-Fi), kan hastigheten variere basert på tilkoblet utstyr og plassering.

Viken Fiber kundeservice kontaktinformasjon (åpent alle dager, hele døgnet*):
* Fra kl. 20.00-08.00 på hverdager, og lørdag/søndag, er det kun åpent for feilmelding og teknisk support.

Dokumentasjon på internettandel av fellesutgifter

Dersom du trenger dokumentasjon til arbeidsgiver på andelen av fibernett-abonnementet som gjelder leveranse av internett, kan dokumentet nedenfor benyttes.